Monday, March 2, 2009

A cui e vocea mea?



Cica niste cercetatori au inregistrat "chitzaitul" unor pui de maimuta, dupa care au dat play intr-o poienita unde erau stranse mai multe maimute mame-si-tati. Cand au auzit primul cantec, toate maimutele si-au indreptat privirea catre mama al carei pui se auzea. Mama s-a ridicat si a luat-o la sanatoasa din copac in copac, in cautarea puiului ei. Nici o alta maimuta nu s-a deranjat. Maimutele recunosc vocea puiului lor dintr-o mie de glasuri...sau din toate poate.

Am strigat in toate felurile pana acum. Nu s-a deranjat nimeni. Cred ca n-am voce.

4 comments:

Anonymous said...

crezi tu asta...ca nu s-a deranjat nimeni..trebuie sa citesti printre randuri..si sa te gandesti ca..sunt multe urechi a carora voce au auzit-o...
numai bine!

Anonymous said...

N-AM CUVINTE SA EXPRIM CE SIMT CAND CITESC ACEST BLOG!!!! MINUNAT!

venat show said...

Si pentru ca mi-ai ridicat mingea la fileu, draga mea.....lasa vocea ta... Strigatul care te cauta pe tine l-ai auzit? Asta este important, printesa!

benny(dana) said...

ioana b....bine grait!
e speciala..fiinta asta care scrie..blogul..pt ca dc stai si te gandesti..la cati le pasa de animalele astea?
de libertatea sublima?
trebuie sa fii nebun sa scrii ce scrii aici...E de bine..!
Dc n-ai fi diferita...ai fi o banala...asa ca..IT'S GOOD!