Tuesday, May 5, 2009

Inainte sa ma aiba pe mine, ai mei aveau o broasca testoasa



Inainte aveam un ocean si plangeam ca nu gaseam nici o testoasa in el.

Acum am o broasca testoasa. Si plang tot timpul, pentru ca nu mai pot sa ajung la ocean, ca sa i-l dau.

Am o testoasa care o sa traiasca cu mine peste 200 de ani, asa mi-a zis. Si in fiecare seara ma aprind, ca sa o pacalesc ca sunt luna si ca spre mine tre sa vina. Numai ca in curand o sa imi ceara ocean. Ca ea tot vine spre lumina, dar nu da de apa.

Cum sa fac?
Sa plang pe ea, ca sa ii fie ud?
Sa o legan, ca sa ii fie val?
Sa ma fac praf, ca sa ii fie nisip?
Sa ii aduc o balena, ca sa fie sigura ca e intr-o apa mare?
Mi-e teama ca tot ce pot sa ii arat e plasa in care se prind pestii. Si asta nu inseamna ocean, inseamna doar ce a ramas din ocean.

Oare sa o inghit?

No comments: