Sunday, September 14, 2008

Iubesc un guanaguanare


Eram...

Stateam pe o plaja alba. Cateodata era atat de alba ca imi decolora ochii. Aveam cercei de muzica in urechi si dansam toata ziua. Ma ardea soarele pe umeri, pe obraji si sub talpi. Dar nu ma opream. Mi se parea ca sunt o pasare si ca mai am putin si zbor.

Voiam sa fiu... Una cu nisipul alb.


Sunt...

Am o sopa de pescado si o mananc. Mai am pe farfurie un morcov. Nu stiu ce sa fac cu el. E portocaliu cum numai o portocala poate sa fie. Intind farfuria spre cer.
- Doreste cineva?
- Da, da, daaaaaaa... Un guanaguanare de culoarea octarinului se apropie de mana mea intinsa.
- Oh, imi cere mana un guanaguanare!
- Da, daca imi dai mancare.
Vreau sa fiu... Una cu mancare de guanaguanare.

Voi fi...

O sa fiu si o sa fac si o sa ascult si n-o sa fug.
O sa astept sa se faca dimineata si o sa trec chiar prin fata.
N-o sa adorm decat cu un ochi si n-o sa pasesc decat cu un pas.
O sa ma inalt si o sa zbor. Nu o sa cobor.

As vrea sa fiu...
Una cu tine. Eu pasare, tu mire.


Acest post nu este pentru tine. Nici pentru tine. Nici macar pentru mine. Este pentru pasarea care mi-as dori sa fiu.