Monday, April 9, 2007

Cum sa te aperi de cateii vagabonzi


Sunt sigura ca vi s-a intamplat macar o data sa auziti in spatele dumneavoastra un marait (ca o declaratie de turbare) sau sa vedeti apropiindu-se in goana o haita de caini, cu coltii iesiti, ca pentru o reclama la pasta de dinti.

Iata decalogul meu referitor la cum sa ma port cu cainii de pe strada (ca suna foarte urat "vagabonzi"):

1. Sa nu o iau la fuga


2. Sa nu lovesc cu piciorul


3. Sa nu dau cu poseta sau cu un alt obiect in caine


4. Sa nu strig/tip


5. Sa nu ma iau la tranta cu el


6. Sa ma uit cu atentie la bot si la ochi (e important sa identific semnele: are ochii rosii, ii atarna balele, blana este intacta, nu are muscaturi, rani, e intr-o stare normala)


7. Sa ma opresc din mers si sa ma intorc cu fata spre caine


8. Sa vorbesc cu cainele.


“Cutu, cutu” face minuni! La fel de bine m-am inteles cu ei cand am spus “vin’aici!”, “baiatul e bun, baiatu-i cuminte”, “ia de aici, hai, ia mancare”.


9. Sa intind mana catre el, ca si cum as vrea sa ii dau ceva de mancare.


10. Sa fiu un om mai bun.


Cainele simte omul. Daca s-a dat la mine, inseamna ca a simtit ca sunt om rau :) Prima oara cand am facut ce-am scris mai sus, m-au iertat. Au simtit ca am “inima de caine”. Si ne-am imprietenit.
Vi se pare o gluma. Incercati. E ca si la oameni. Vorba dulce…



4 comments:

Anonymous said...

du-te-n pizda matii cu cainii tai cu tit! sa-i lingi in cur!

Crina Novac said...

Frigiana, dupa primul tau comment, cel de la post-ul cu Broasca Testoasa, am crezut ca esti unul de-ai nostri.

Pe langa ca nu inteleg ce anume din articolul asta te-a facut sa musti, iata ce am a-ti spune:

"As linge in cur un caine" oricand, decat sa ling un om. Ca tine.

Animalele se ling unul pe altul in fund, in cateva cazuri. Cand sunt in calduri si dintr-un motiv sau altul nu pot sa copuleze. Sau cand mama are pui si lingandu-i la fundulet, ii ajuta sa faca pipi si caca.

Tu de ce m-ai muscat de cur, in loc sa ma lingi?!...

citizen of the planet 2 said...

deci n-am patit-o prea des..adica doar odata:))) stiam deja ce ai scris..:) hi hi hi T pup

benny(dana) said...

Vere nu e asa simplu..se intampla sa fie in spatele tau op haita..dar de cele mai multe ori nu e bine sa i privesti, ci sa mergi normal, fara frica, privitul ii sperie ..mergi mai departe..